martes, 20 de enero de 2009

Sortida Cap Andorra ...

8 Comments:

Sucarrat said...

Hola nenes !!!

Ehh posat el dia que ens va bé a diferents currantes de fin de setmana per anar a Andorra.

Ja parlarem !!!

Us va bé, a vosaltres ?

kuñao said...

A mi tambe ja hem va be, aviat haurem de fer una reunio per saber qui hi hem d'anar,i saber tot el que fara falta.

Anónimo said...

pos al cabe li mola jo ja vaig puja un any i aiso es per homes no per mariquitas osea que ahuriau de fer uns casting como en gran hermano o voleu fer-lo amb una setmana jajajajaja enga dieme algo guapets.quique

Anónimo said...

a veure si un dia fem organitzem una cursa pel terme de Mont-roig. Com si fos el Dakar de Mont-roig.

Anónimo said...

aixo de fer curses deixeu per als professionals,aqui nomes sortim a passar-ho be i sobretot a no pendre mal que es te que anar a treballar.Apa adeu.

Anónimo said...

ehhhh menos chulerias que jo lo que e dit era de broma gent patriotica jajajajaj, trankis no volia ferir a ningu perdoneu no o fare mes !!!cabe

Anónimo said...

això que diu aquest anònim que no sabem qui collons és,de s´ha d´anar a treballar, no ho dirá un dels dos picoletos, te collons l´asunto. Ho haveu vist???? La mare quels va parir…jajajajajajaja

Adéu mamons

Sucarrat said...

Jo no he estat ,,, marikillas,
El dia que volgue podem fer un Montroig Dakar, i ús podré fer la ratlla.

Primera m'apuntaré al gimnas jejejjeej

Això de posar anonims, no val,.... s'ha de donar la cara, MAMONS !!!