jueves, 4 de diciembre de 2008

Vol fer enduro ... JO li ensenyaria altres coses, no ?


Eyyy, tinc un veritable problema, aquesta noia treballa amb mí i s'ha enterat que tenim un blog d'enduro.

M'ha trucat i m'ha dit que vol fer enduro amb nosaltres, però la veritat es que em fa pal sí veu que no pujo pel TALLAFOCS, em té molt de carinyo, saps ?

Es una noia sencilla, no utilitza roba de marca, ja ho veus, aquesta es la seva vestimenta, inclús m'ha dit que li agrada embrutar-se de fang. No ho sé, es una mica rareta no ?

De totes maneres ja li diré que si vol venir que vingui, molt serà que l'esmorzar es tingui que allargar ..., també així segur que a més d'un se li cura el "mal d'esquena" ja.

PD: Jordi C., ja tens algú que la deixerem anar davant ....

5 Comments:

Sucarrat said...

Que guapa que és aquesta moto, segur que és una GAS GAS 250.

Anónimo said...

Cullons..... si ve aquesta segur que no m'atrapa ningú....jejejjeje. Kim

Anónimo said...

rouper cada dia estas mes sucarrat. amb aquesta la deixaria pasar devant i de segur que no hem deixaria i si convingues ja l`ajudaria en algun escolonet. j.c.

Anónimo said...

kollonnnnnnnnnnnnnnnnns com esta.

Sereno said...

Hoooooooooooooooola a tothom, lesionat però ja stic aqui. La proxima setmana ja podre sortir. FORÇA YAMAHA!!!