sábado, 8 de noviembre de 2008


11 Comments:

Sucarrat said...

Marikas m'he vengat de tots vosaltres, que em vau fer patir alguna estona !!! cabrons....

Us he ametrellat els collons i os he tallat el cap, les mans i els peus.

I amb una Motoserra ÚS HE OBERT EL CRANI !!!

No estic boig !!!!!
Firmat : JO

Sucarrat said...

Si voleu fer cap comentari, busca a la dreta "comentaris", i els feu allí.

Per cert, us he tallat les mans amb una motoserra.... i t'he dsparat en tots els ous, us foteu sonajas...!!!

Sucarrat said...

Petado tú seràs el pròxim,.... preparat.!!!!!!!!!
El Cabré s'ha lliurat, ja que no va venir ...
Adéu. Bona nit

Sucarrat said...

Entra a la secció de Jocs i pateja-li el cul a més d'un.

Llàstima que encara no tinc la teva foto. Però seràs el pròxim.
Adéu.

Sucarrat said...

jo crec que ens vam passar de la ratlla, jejejejje!!!!
El pròxim dia tindrem que fer coses més normaletes, poc a poc i bona lletra no ?
Per cert això ja serà aquest cap de setmana no l'altre !!!!
Quique espero que no t'hagis quedat esteril degut al gran esforç que vas fer, ara si vols "nens (mascles)" em fas una perduda al mòbil, i t'ajudo... jjeje., jo sí que no sóc esteril
Fins i tot vas volguer ser l'últim en caure baix un marge !!!. Jo també vaig caure, ehhh, però no vam poder superar el número (10) que li donc al "Batu"., ell sí que sap caure pels marges !!! grrrrr !!

Sucarrat said...

INTRUCCIONS PEL "BATU" ..... segons la REAL ACADEMIA ESPAÑOLA DE LA LENGUA:

Margen :
1.- Extremidad y orilla de una cosa. Margen del río, del campo.
2.- Ocasión, oportunidad, holgura, espacio para un acto o suceso. (i tant)
4- Margen derecha e izquierda : imaginamos parados en el medio del camino, mirando de frente, el margen derecha es la orilla que se encuentra a nuestra derecha y el margen izquierdo es la que se encuentra a nuetra izquierda.

Manual para Tonto (Registrado)

Anónimo said...

El pròxim dia et faré la ralla al mig amb la bicicleta de la Marina a tu i al J.C,,,,,,,Cabrons, fins diumenge a la marató a veure qui té més collons pujant el carrer major, ara pensa que allò esta mol enpinat i qui sap a lo millor no ho puges cabro..................Batu......jejejejejejejejejejeje

Sucarrat said...

INFORMATICA PER A TONTETS ....

Novetat !!!! (Has de tenir compte gmail) sinó te jodes, la creas o me la pelas !!!!

Al accedir al bloc a sota del noticiari "AVUI" hi ha "Google Talk".
Serveix per chatejar on-line amb la gent que estigui conectada al blog.
Pots veure si estas tu sol o altres estan conectats al blog al mateix temps, sempre hi quan fagis el següent:

Solsament tens que fer "click" a "ACCEDER", et demanarà:
1.- Usuario : xxxxx@gmail.com
2.- Constrasenya : xxxxxxx
Llavors sortiras com a conectat (color verd), i podràs chatejar amb altres que també estiguin conectats.

Sucarrat said...

Avui divendres sortim amb moto a les 15:15 Frankfurt, si vols venir, ja ho saps.
J. 625409792

Sucarrat said...

Quique, ets una marika de playa,,,,al final que faràs, vens o no vens el diumenge a fer una mica d'enduro de veritat !!!!
o és que et fan mal els ouetss!!!!

El Carlitos, em va dir que et farà la ratlla per on ell vulgui, que tu ets un aprenent !!! no ho sé !! la veritat es que.... , potser ?

Apa, vens o què diumenge !!!

Sucarrat said...

Al blog he penjat una entrevista a IVAN CERVANTES, ja té una mica de temps, però està molt bé.
Adéu ,